SD

Sverigedemokraterna har det ju blivit otroligt mycket tjafs om på senaste tiden. Vi har fått höra att dem är främlingsfientliga och odemokratiska. Vi har fått höra att de andra partierna vägrar sammarbeta med dem p.g.a. deras åsikter. Men om så många personer faktiskt tycker att vi inte ska ta in fler invandrare, kanske t.o.m. skicka tillbaka vissa då får väl dem rösta på det som dem står för. 

 

Jag däremot tycker absolut inte att man ska skicka hem invandrare som redan är här, däremot möjligen sänka antalet invandrare som kommer hit. Jag tycker ändå att vi ska stödja de länder som ligger i krig, eller rättare sagt stödja de oskyldiga människor som råkar bo i de krigsdrabbade områdena. Blir det krig i Sverige en dag skulle jag inte vilja att alla andra länder nekade oss att flytta dit.

Det är sant att det oftast är invandrare som är kriminella, och jag som bor nära rinkeby och tensta vet att det är invandrarna som hörs mest på bussar, tåg och i skolan. Om man bråkar med en invandrare då är det synd om en. Därför är många svenskar rädda för att bli så kallade "rasister". Även fast den enda rasismen jag någonsin har varit med om, är invandrare som skriker till en svensk "jävla svenne". Skulle en svensk skrika "jävla blatte" i skolkorridorerna då skulle man kallas in till rektorn för ett allvarligt snack. Nej nej, Sverige - vi är så rädda av oss. Det kanske ändå är dags att säga ifrån? Men jag tycker ändå inte att SD har den rätta politiken för det. Att säga ifrån ska inte innehålla odemokratiska metoder.  



SD:s valfilm 
Förstår vad dem menar, och håller med på ett sätt. Men den är ändå humoristisk och går inte riktigt att ta på allvar.
Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN