Militanta köttisar

Jag blir alltid lika underhållen när jag läser ord som skrivits av militanta köttisar som vägrar inse att dem inte har ett enda vettigt argument. Medans vego-sidan i kampen djurrätt vs. djurplågeri har både genomtänkta och snyggt framlagda svar på varenda tänkbara fråga, har dem som säger "hata veganer, kött är gott" inte något annat än mystiska ord utan underliggande mening att komma med. 

Varför säger jag så? Kolla på den här sidan... (ser typ ut som nån satanist har stått för designen)
 

 
"människan har inte platta tänder för att hon ska knapra gurka och käka gräs... människan är ett rovdjur."
 
"Jag e totalt mot veganer och vegetarianer... de säger att de vill rädda djuren, men de äter ju upp deras mat... om de äter upp alla grönsaker vad ska då de stackars korna äta?"
 
"Jag tycker att Veganer är patetiska, och dom gör det för att dom har svårt att hävda sig!"
 
"Man måste äta kött för annars så tycker jag inte att man har rätt att uttala sej om köttfrågan överhuvudtaget! Veganerna som tar till våld ska bekämpas med vilka metoder det än krävs"

 
O.S.V. och vidare i all oändlighet... Du märker nog själv att varenda påstående antingen är helt stört eller låter som en störd åsikt.Om du istället vill se vegosar som argumenterar för sin sak, så kan du gå in på denna sida.
Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN