Kommentar från Anonym


 
Ungefär såhär pigg känner jag mig idag. Jag är trött och har varit ute och gått en del, inte ätit tillräckligt i brist på engagemang och vill bara gå och sova. Och sen ramlar det in kommentarer från en viss Anonym som tycker att jag är dum i huvudet och tycker att idioter som jag inte borde få existera. Dessutom har hen en underlig världsuppfattning då hen menar att vegansk mat är förödande för världens svältande...
 
"Det som provocerar är idioter, därav min kommentar här. Människan är som "Doris" sa en allätare. Vi jagade i ursprungstillståndet även om vi var mer asätare och samlare för att det var lättare. Livet handlar om överlevnad. Det är därför man har boskap och djurhållning. För att säkerställa vår överlevnad. Samma med jordbruk. Vi behöver båda för att förse oss med tillräckligt med mat. Tänk på alla de miljoner som svälter dagligen. Menar du att vi ska sluta äta kött och låta fler svälta? Isåfall är du ytterligare en person som inte borde få existera, precis som alla andra skadliga extremister."
 
Vart ska man börja? Lite hjälp med att förklara?
Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN