The best speech you will ever hear



Nu har jag inte orkat skriva på ett tag. Känner mig lite trött och jag har mycket plugg i skolan... Därför tänkte jag bara sprida vidare denna otroliga föreläsning hålld av Gary Yourofsky som handlar om veganism, djurrätt och köttätare. Det absolut överlägset bästa jag någonsin sett, hoppas du blir lika tilltalad som jag blev! Visade denna film för min mamma och hon har nu tagit steget till att byta ut all mjölk, yoghurt och ost till veganska alternativ. Härligt!


Kommentarer
Daniel säger:

Verkligen ett fantastiskt tal! Och hurra för din mamma! ^^

2011-10-19 @ 23:38:51
Hemsida: http://danielkl.com
Linda säger:

Tack för att du lade upp den här videon! Har inte sett den tidigare och blev väldigt inspirerad (men också arg...)

2011-10-20 @ 14:39:55
Hemsida: http://kipukuoleehuutamalla.blogg.se/
Arvid säger:

Lotta, jag älskar dig.

Det här var (som du skrev) mycket riktigt det bästa tal jag någonsin har hört!



Tack.

2011-10-20 @ 17:58:29


Vill du lämna en kommentar?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad vill du säga?

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN