Är det bara jag som är livrädd för Endermen?

 
 

Kommentarer
Maja säger:

Haha, jag är också rädd för Endermen.

En seriös grej. Jag satt och googlade och hittade en ungdom på tjugo år som hade skrivit såhär:

"Jag är en cute-a-tarian! Vilket betyder att jag alltså inte äter gulliga saker, typ som kanin, apa (man äter faktiskt det i kina, fast det är förbjudet) osv. Förstår inte ens hur man kan äta sånt i vissa delar av världen, fy vad sorgligt. Men, jag äter gärna de fula djuren, som fisk och gris, hehe. Kaniner är vänner, inte mat!"

Fan vad jag blir irriterad.

Svar: Typ som att säga "jag skulle aldrig mobba små, söta barn. Däremot dem som inte är lika gulliga och snygga skulle jag lätt kunna mobba, det är rätt åt dem!"....
Laks

2012-08-06 @ 15:21:13
Syntkatten | glad (men lätt irriterad) vegan med skivintresse säger:

Åh nu får jag dåligt samvete! ._. MÅSTE SPELA MINECRAFT MEN ALLT ANNAT TAR SÅ MYCKET FOCUS!

Och nej, du är inte ensam.

2012-08-06 @ 16:38:40
Hemsida: http://syntkatten.weebly.com
Mikaela säger:

Haha nope inte bara du. Typ därför jag alltid bygger mina hus (Alltså inte när jag bygger något stort och fint) två block höga ;)

Mvh/Mikaela

2012-08-06 @ 19:25:30


Vill du lämna en kommentar?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad vill du säga?

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN