Topp 5 - sämsta filmerna någonsin

Jag har förut presenterat  de filmer jag tycker mest om. Idag tänkte jag göra det motsatta, här kommer de värsta jävla sunk-filmerna jag sett i hela mitt liv. Se detta som tips, liksom en liten upplysning så att du vet vad du ska hålla dig undan från så att du slipper förlora lika många timmar till usel film som jag har gjort genom åren. Men sedan är det också jävligt roligt att hata ibland, säga att saker är dåliga och vara allmänt gnällig. Om du också har sett någon riktigt dålig film någon gång, snälla berätta vilken så kan jag hålla mig undan från den också.
 
5 - Main Street
Det här är den enda filmen jag sett i hela mitt liv som helt saknar handling. Det händer absolut ingenting. Jag skulle lika gärna kunnat sitta och stirra in i en vägg och haft lika kul ändå.
 
 
4 - Sommaren med Göran
Jag älskade Hey Baberiba men det här är faan inte bra. Uselt skådespel, tråkig, misslyckade skämt, sunkig handling - värdelös helt enkelt. Det allra värsta är att jag såg den på bio och betalade 100 spänn för att titta på skiten.
 
 
3 - 27 sekundmeter snö
Detta är egentligen inte en film utan en mini-serie, men jag måste varna för den ändå. Enda anledningen till att jag inte stängde av denna tråkiga, extremt sega film var jag att jag hade hög feber, låg nerbäddat i soffan och fjärrkontrollen låg utom räckhåll.
 
 
2 - A Sound of Thounder
Den här storyn var ändå hyfsat bra men effekterna förstörde allt. Jag skrattade åt hur jävla värdelös kvalité det var på filmen. Pinsamt.
 
 
1 - Kärlek 3000
Det här är det mest plågsamma jag någonsin tvingats bevittna. Varenda sekund skämdes jag, varenda minut fick jag kväljningskänslor och jag undrade hela tiden "vem kan göra en så fruktansvärt dålig film?". Två 10-åringar skulle kunna lyckas bättre. Jag kollade om och om igen på fodralet - "är det här en parodi på någonting? Det kan ju inte vara på allvar? Eller?". Det här toppar allt. Jag menar verkligen ALLT. Du kommer aldrig någonsin, hur mycket du än försöker, kunna hitta en sämre film än den här.

Kommentarer
Michan- Beauty by M säger:

Jag har bara sett Sommaren med göran av dom du listade,och den var inte alls så bra ;)
Den absolut sämsta film jag sett är Long Weekend. Enda som var bra med den var att Border collien var söt! Här är en länk till imdb. Den heter tydligen Natures grave i vissa sammanhang.

2012-08-17 @ 11:29:32
Hemsida: http://texasplays.blogg.se
Matilda säger:

Men, men.. Colin Firth är ju med i Main Street, då kan den inte vara helt värdelös? :(

Svar: Det var det jag tänkte när jag hyrde den, men tyvärr - den sög ändå! X)
Laks

2012-08-17 @ 13:45:35
Schniffen | neurotisk supernörd säger:

Amerikanska komedier har jag allmänt svårt för, i synnerhet romantiska komedier. De är generellt sett förutsägbara, saknar vettig intrig och är helt enkelt oftast väldigt töntiga. Det enda de är bra till är när huvudet behöver en film man skulle kunna somna till en halvtimme i mitten och ändå förstå det som händer senare.

Åååh, det är så störande när handlingen i en film skulle kunna vara bra, men skådespeleri och effekter förstör allt! Håller helt med om det!

Svar: Tycker precis likadant. Men jag ser aldrig några dåliga romantiska komedier längre - helt enkelt för att jag bojkottar dem! X)
Laks

2012-08-17 @ 14:18:47
Hemsida: http://schniffen.blogg.se


Vill du lämna en kommentar?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad vill du säga?

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN