180 hönor räddas från svensk äggfarm i Örkelljunga




Kommentarer
Lisa säger:

rörande. Satt å grät. Känner att jag måste göra någonting jag med, fyfan vad vi människor utnyttjar djur så ut in till den milda grad! Det är helt sjukt, jag spyr på mäniskligheten ibland.

Det är grymt det du gör och ditt arbete med bloggen, skitbra.

Förresten, vet du eller har du nån idé till vad de gjorde med hönorna?

Svar: Tack så mycket :) Jag vet inte vad de gjorde med hönorna. Antagligen fixade det ett eller flera ställen där de kunde bo på. Hoppas dem där hönorna har det bra nu! Jag mår fruktansvärt dåligt när jag tänker på alla de som sitter kvar där inne.
Laks

2012-07-22 @ 18:40:55
Maja säger:

Så sjukt bra gjort! Men klarar sig uppfödda höns i det fria?

Svar: Har ingen aning, antagligen inte. Djuren som räddades togs förhoppningsvis omhand (vilket jag med säkerhet tror att de gjorde, DBF är inga idioter inte) och bor som "husdjur".
Laks

2012-07-31 @ 16:30:24


Vill du lämna en kommentar?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad vill du säga?

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN