Hungerspelen

 
För tillfället är jag totalt fast i Hungerspelen. Jag såg filmen på bio för ett par månader sedan och blev helt fascinerad av den otroliga historien. Innan jag satte mig i biosalongen hade jag ingen aning om vad Hungerspelen var för någonting, hade aldrig ens hört talats om det innan några kompisar drog med mig för att se den. 
 
Och oj, oj, oj vad bra den var. Lugnt en av de bästa filmerna jag någonsin sett. Nu har jag varit utan läslust i ett år, men när jag bestämde mig för att läsa hungerspels-trilogin kom den tillbaka! Boken är grymt bra - men ett fulare bokomslag får man faan leta efter...

Kommentarer
Elin Astrid säger:

Boken är svinbra! Var helt fast och kunde inte sluta läsa. Filmen har jag inte sett än men är sjukt sugen!

2012-07-11 @ 13:23:30
Hemsida: http://elinastrid.blogspot.com
Syster Vegan säger:

haha åh.

trots det hiskeliga omslaget så vill jag också läsa alla böcker i serien

2012-07-12 @ 00:02:58
Hemsida: http://www.systervegan.blogspot.se/
therese thunell säger:

måste verkligen läsa de böckerna! har du läst alla?

Svar: Har snart läst ut första. Den är så jävla bra! Vill fortsätta med tvåan och trean men tyvärr går den inte att få tag på... Utlånad på varenda bibliotek i hela Sverige...
Laks

2012-07-13 @ 14:17:27
Hemsida: http://www.theresethunell.blogg.se
Mikaela säger:

Haha ja ;) Den är verkligen bra!!! Jag och min kompis såg den på bio och den nåddecmina förväntningar. Om du inte kan hitta andra och tredje boken så ska du titta efter boken som heter "Hungerspelen-trilogin Hungerspelen, Fatta eld och Revolt" Det är en tjock bok som innehåller alla tre böckerna. Omslaget är svart med en brinnande Härmskrika.

Mvh/ Mikael

2012-07-14 @ 13:19:32


Vill du lämna en kommentar?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad vill du säga?

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN