Åh(bama) vilken lättnad!

 
Gick upp tidigare och titta på det sista av USA:s valvaka. Det har varit riktigt spännande tycker jag verkligen. Älskade Obamas tal, älskade att demokraterna vann och jag älskade ännu mer att Romney den konservativa jäveln förlorade. USA är påväg åt rätt håll, har tyckt rätt illa om dem länge nu med allt sitt tjat om religion och emot abort och emot kvinnors, svartas och gay-personers rättigheter. Vilken sjuk lättnad jag kände när jag insåg att han vunnit och får sitta kvar. Puh! 

Kommentarer
Linnea säger:

Alltså talet. TALET! Jag grät typ när han sa det där om att alla ä lika mycket värda och tog en massa exempel: kvinna/man, gay/strait, fattig/rik - grymt tal och HÄRLIGT att Obama behöll presidentskapet!

Svar: Det var min favorit-del! Blev helt överlycklig när jag hörde honom säga det! Verkligen grymt :)
Laks

2012-11-07 @ 18:58:53
Hemsida: http://linne.webblogg.se
Schniffen | neurotisk supernörd säger:

Såg inte valvakan, men är SÅ HÄÄÄÄR lättad att Obama vann! Och minst lika lättad över att Romney INTE vann. Ska leta reda på talet också och lyssna på det när jag har tid över, låter som att det var magiskt.

Svar: DET VAR MAGISKT! :D
Laks

2012-11-07 @ 19:37:41
Hemsida: http://schniffen.blogg.se


Vill du lämna en kommentar?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad vill du säga?

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN