Det är en makalös manick!

 
Jag är väldigt köldkänslig och det bara river i halsen vid varje andetag när jag blir andfådd utomhus när det inte är sommar och +20 grader. Jogging på vinterhalvåret har liksom aldrig varit ett alternativ. Men jag kom igång så jävla bra med träningen i somras så jag ville egentligen inte sluta, så nu har jag tagit reda på att man kan använda sig av värmeväxlare vid träning utomhus. Just Lungplus, den mojängen som jag har skaffat mig, är en liten värmeväxlare som man sätter in i munnen och andas genom. Den hänger där bara, man behöver inte bita eller någonting för att de ska stanna kvar. 
 
Känns så himla skönt att kunna träna hur mycket jag vill utan att oroa mig för halsont och annat obehag. Har du problem med att andas kalluft så kan jag verkligen rekommendera dig att skaffa den här värmeväxlaren. Fungerar jättebra för mig i alla fall!

Kommentarer
Schniffen | neurotisk supernörd säger:

Känner igen mig! Skulle gärna börja åka skidor igen, men astman vill inte det. Argh! Är den fina mojängen en dyr historia? ^^

Svar: 260 spänn bara, på apoteket! Inte alls så illa tkr ja :)
Laks

2012-11-20 @ 20:57:39
Hemsida: http://schniffen.blogg.se


Vill du lämna en kommentar?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad vill du säga?

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN