Poesi för fiskar


Om du inte har sett Crazy Pictures filmer ännu så råder jag dig att göra det. Ett gäng kompisar som gör korta filmsnuttar på youtube. Vissa är tänkvärda (som den här), hysteriskt roliga (som den här), poetiska (som den här) eller både humoristiska och tänkvärda (som den här). Ojdå, nu har jag typ räknat upp alla filmer dem har gjort. Jag skulle vilja länka till resten också för alla är så otroligt häftiga och smarta och underbara. Det är synd att det inte kan komma en ny varje dag, dem är sjukt bra. Lyllo er som inte har sett alla ännu och får se dem för första gången u!

Kommentarer
Anonym säger:

Tyvärr är jag en av dom som redan sett alla. :(

2012-09-04 @ 22:40:09
Sara säger:

Nakenlekar är ju helt underbar. Det är nog bland det bästa, svenskproducerade jag sett. Herregud.

Svar: Nakenlekar är verkligen underbar :D
Laks

2012-09-11 @ 19:27:11


Vill du lämna en kommentar?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad vill du säga?

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN