Det finns andra vägar


Kommentarer
Maja säger:

Hej! Hoppas du har sli... Annars är det lätt att skaffa. Logga in där och kolla sedan på denna länk: http://www.sli.se/prodinfo.asp?a=U31321-18&page=default.asp&sid=c7ac12eb-6df3-4cf1-8d43-1bfa5c42b4ef&db=4&e=videostream,audiostream&g=&w=djurr%E4tt&s=-1&p=1&st=0&sub=&ss=1&otyp=product&lev=&tlang=&slang= du kan spola en liten bit tills det kommer en ca 12-årig kille som hjälper till att driva en minkfarm. "De förstår inte att de har det bättre i buren" han är så sjukt omedveten så jag vet inte vad. Usch!

Svar: Tittade. Shit vad modigt att hålla tal i skolan om det där, verkligen bra gjort :) Och han som bodde på en minkfarm.. Asså, hjärndöd?
Laks

2013-02-01 @ 15:16:48
Maja säger:

Jo, jag vet! Jag är 12 år och går i 6an i högstadiet. Kanske ska gör något i 9an? Är ganska blyg men de här eleverna behöver veta mer.

Svar: Du kan alltid kontakta djurens rätt och be dem att komma och föreläsa. Har för mig att det finns en grupp inom organisationen som jobbar just med föreläsningar. Mejla och fråga! :)
Laks

2013-02-04 @ 08:51:45
Maja säger:

Gud vad bra! Måste genast kolla upp. Har du gjort det någon gång? Undrar vad de pratar om...

Svar: Har inte gjort det, har bara hört talas om det någon gång. Men värt att kolla upp!
Laks

2013-02-05 @ 17:20:52


Vill du lämna en kommentar?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad vill du säga?

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN