Bloggtorka

Det råder bloggtorka och läsarna är väl lite av uttorkade dem med verkar det som, med tanke på att besökarantalet just nu ligger runt 100 varje dag men att det ändå inte skrivs några jävla kommentarer. Jag kanske borde skriva något riktigt provocerande för att kunna få hit några arga köttförespråkare som sätter igång en debatt... Men sorry, så är inte jag. Provocera bara för provocerandets skull är inte min grej, jag vill ju förmedla mina riktiga tankar och någonting jag till 100% står bakom. Jag återkommer när jag funnit något tankeväckande som kommer få köttförespråkarna att sätta i halsen (ha dock inte för stora förväntningar)!

En av anledningarna till att jag inte har så mycket ork just nu är att jag har en extrem längtan efter ledighet. Sportlovet är snart här och jag BEHÖVER sova, vila, äta låååångsamt och göra roliga saker. Dessutom spenderas mycket tid till att lyssna på musik - mest Laleh. Så under tiden jag ligger och snarkar i soffan kan ju ni lyssna till hennes (ganska) nya låt "In The Comet", en klar favorit på nya plattan. Har ni lyssnat på Laleh någonting? Favoritlåt i sådana fall?
Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN