Män som gråter

Jag har aldrig sett min pappa gråta. På riktigt, inte en enda gång under mitt 20-åriga liv. Och hur vanligt är inte detta? Jag tror de flesta män drar sig mer än kvinnor för att gråta. Man får ju inte visa sig svag liksom. Trots att det ofta kan vara väldigt nyttigt att göra just det.
 
Så tittar jag på Lost (världens bästa serie förövrigt) och där gråter män betydligt mer än i andra serier. När de blir lämnade av sina partners, när de saknar sitt barn, när deras föräldrar dör. Härligt att det syns åtminstone någonstans, att mannen inte alltid bara ska vara kall och okänslig.
 

Kommentarer
Anonym säger:

LOST ÄR BÄST. Hurley <3

Svar: True! :D
Laks

2014-01-16 @ 16:14:32
Hemsida: http://emmalottaa.blogg.se
Daniel säger:

Alltså, Lost! <3 <3
Ska precis ta och se sista avsnittet. Det blir fjärde gången jag tittar igenom hela, och garanterat inte sista.

Hur upptäckte du denna underbara serie? :)

Svar: Jag började titta när den sändes på svensk tv :) fastnade direkt, men slutade efter första säsongen för jag bara hade inte tid att följa den. Sen för nåt år sedan började jag kolla igen. Det här är typ tredje gången ja kollar igenom den! Den är GRYM!
Laks

2014-01-16 @ 23:56:02


Vill du lämna en kommentar?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad vill du säga?

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN