Minimalistiskt vs inte så minimalistiskt

 
^ Stressande som fan. Bädda sängen - alltid! Jag gör det varje dag direkt när jag vaknat. Skapar så mycket mer känsla av lugn i rummet. Saker på nattduksbordet - nej helst inte. Möjligtvis en bok om jag läser i den varenda dag varenda dag. Annars alltid ner i lådan!
 
 
 
^ Aah, det här var bättre. Så här ser det väl oftast ut, även om det kan smyga upp en mobil eller en tofs på nattduksbordet ibland. Känner ni lugnet? (Minus dom fula kablarna då, hur fan gör man med sånt? När kommer det trådlös el?)
 
 
 
^ KILL ME, KILL ME NOW. Seriöst det här är hemskt. Det finns inget tradigare än att sätta sig ner och behöva plugga vid sitt skrivbord så ser det ut så här. Tyvärr hamnar ju många saker ofta just på skrivbordet. Lösning: ha en speciell plats där man lägger undan pennskrin, dator, papper, block osv. (nej min dator går inte att stänga helt p.g.a. att jag varit lite hårdhänt med den ibland. Läs; jag fick ett utbrott och slängde den i marken vilket gjorde att den fick en irreversibel buckla... så kan det gå.)
 
 
^ Känner ni lugnet? En ren, slät yta utan avbrott och massa skit - helt enkelt ett bord där du kan GET SHIT DONE. Det här är en vecka senare än den tidigare bilden, har bland annat fixat en plats där jag lägger alla pluggsaker, block, dator osv när dom inte används. Nu känns det inte trångt att sätta sig ner och skriva dagbok eller kolla på datorn. Betydligt bättre!

Kommentarer
Matilda kusse säger:

Sätt i en grenkontakt i eluttaget vid nattduksbordet och låt den ligga dold på golvet. Där kan du sen koppla i alla sladdar så är det iallafall bara en sladd som syns :)

Svar: Tack för tipset! :) Har faktiskt fixat till sladdarna som syns på bilden med bordet, det blev betydligt bättre! Sladdar är fan värst...
Laks

2016-09-26 @ 10:30:44
Kristin säger:

Alltså.. människan som placerade uttaget UPPE på väggen, wtf? De ska sitta nede vid listen och vara diskreta.

Svar: Jo håller med, det är lite konstigt!
Laks

2016-10-20 @ 17:44:36


Vill du lämna en kommentar?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad vill du säga?

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN