Cybergymnasiet

Funderar på att börja på Cybergymnasiet nästa år. Just nu går jag inte i skolan, för jag klarar inte av stressen med det. Sista terminen i nian var ett helvete, och jag fick sluta flera månader tidigare än alla andra. Så jag har inte haft en riktig "sysselsättning" på ganska länge nu. Därför blev jag väldigt besviken på mig själv när jag kände att jag inte klarar av att gå i den skola jag sökte till.

                          

Men cybergymnasiet verkar väldigt bra på många sätt. Först och främst finns det eftermiddagsklasser. Man börjar 12 och slutar 5. Helt underbart! Precis vad jag vill ha. Sen också verkar det som att man har större valmöjligheter angående vilka kurser man vill läsa. Hade tänkt gå media i sådana fall... Det var en enda linjen som hade eftermiddagsklasser. Tydligen är den inte så populär!?
Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN