Cissi Wallins radioprogram

Jag drömde att Cissi Wallin kom fram till mig på krogen (hallå, jag är bara 17?) och frågade mig och dem jag satt bredvid om vi ville vara med i hennes program. Jag blev totalt skräckslagen men glad, och skrek "ja!". Sen vaknade jag av massor av höga ljud och kom på att renovering av vårt duschrum var igång. Synd, jag hade gärna sovit vidare en stund och fått se hur jag klarat mig i direktsändning...

Och varför drömde jag om detta? Jo, för jag har lyssnat på varenda program med henne de senaste veckorna och tycker det ena avsnittet är bättre än det andra. Det har diskuterats en hel del genus och feminism (love it!). Vill du också höra kan du gå in HÄR, klicka dig in på Cissi Wallins program och välja ett som du känner för att lyssna på.
 
Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN