Nytt tänk

Nu har jag bestämt mig för att göra några små förändringar med mitt bloggande. Först och främst ska jag sluta vara sådär patetiskt paranoid att jag inte ens kan lägga ut en bild på mig själv eller nåt som jag åtminstone fotat själv (byebye google-search liksom...). Och för det andra ska jag börja slänga ur mig ord i lite snabbare takt. Helst ett inlägg om dagen, men faktum kvarstår att jag aldrig kommer pressa mig själv att skriva när jag inte har lust. Det är praktiskt taget omöjligt att skriva när jag inte känner den där halvilskna känslan av att behöva skrika på någon, och istället låter min frustration gå ut över tangentbordet. Jag ska dessutom försöka att inte dubbelchecka alla mina inlägg, ut direkt bara och tänk inte efter ifall någon jävla mjölkbonde från Skåne blir irriterad! Jag vill ju vara sådär kaxig som vissa bloggare är, vara sådär modig och ha den där fuck-you-jag-tycker-såhär-attityden.   

//Den nya, ännu argare (för alla veganer är ju sådär farligt ilskna hela tiden) Laks!
 

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN