Så här blinda och korkade upplever jag att mänskligheten är

 
 
 
 
 

Kommentarer
Tovah säger:

Jag med!! Nästan dagligen funderar jag på o säga upp kontakten med endel släkt och vänner just för att dom är så vansinnigt pantade och iskalla....min lillebror t.ex: hade praktik på Scan när han va 17 år och va "längst fram i ledet" o såg när dom fick bult i huvet o föll ihop för o sen skäras upp och förblöda..hängandes i benet...och han påstår att det inte va så jättefarligt att vistas i den miljön...älskar lillebror men skäms o HATAR hans åsikter endel...! Jag skulle kokat över, skrikit och gråtit och blivit sinnessjuk och hamnat på psyk efter en dag där.. Vet att du med skulle det!

Svar: Usch, fy helvete vad vidrigt...
Laks

2012-08-10 @ 23:00:00
Mo säger:

Ja, så "blinda" är vi. Bara ute efter vårt eget nöje. Fy sjutton....

2012-08-11 @ 00:12:51
? säger:

Är du störd?

Svar: Bara lite. Är du?
Laks

2012-11-04 @ 17:27:32


Vill du lämna en kommentar?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad vill du säga?

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN