Sjuk

Efter nästan en veckas förkylning börjar jag tröttna på skiten. Jag har kommenterat varenda jävla tråd på forumet ungdomar.se i brist på annat tidsfördriv. Det är lördag och jag missar Djurrättsalliansens demonstration i Gallerian som jag så gärna ville gå på. Istället sitter jag hemma med massor av tankar om vad jag ska göra när jag blir frisk. Måla om rummet, börja träna, gå till skolan igen, gå på bio, rädda världen...

Jag har nästan tappat hoppet på mänskligheten igen. Det händer ju lite då och då. Jag blir frustrerad när jag tänker på möten med inbitna djurförtryckare som verkar ha bestämt sig för att plågeri är rätt. Varför kan inte alla bara fatta?
 
Men nu får det vara nog. Idag har jag faktiskt något annat än en nersölad, alldeles för stor t-shirt på mig så jag är definitivt på bättringsvägen. Jag som har gått runt och varit så glad hela den här hösten över att jag inte blivit sjuk en enda gång. Ja...
Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN