Vurma

Jag måste bara få berätta om min kärlek - ja, KÄRLEK - till vurmas veganmacka. Underbart bröd + underbara falafel + underbar avocado = världens bästa jävla macka. Nu har jag ingen bild på den, men det kanske är bra det annars hade jag bara dreglat ner tangentbordet... 
 
 
Inne på Vurma är det väldigt mysigt med en konstig men skön inredningsstil. Det är ännu ett plus, förutom maten, att det är kul att se sig omkring när man är där inne. Det enda negativa är egentligen att det ofta är väldigt mycket folk. Vurma finns på fem ställen i Stockholm; Östermalm, Vasastan, Kungsholmen, Hornstull och sist men inte minst på Skånegatan på Söder, typ mittemot Good Store. För lite mer exakta koordinater kolla Vurmas hemsida.

Kommentarer


Vill du lämna en kommentar?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad vill du säga?

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN