Pälsfarmare försöker köra på djurrättsaktivist

 
 
Kolla videon här.
 
Ja. Vad ska jag säga? Folk som förespråkar och jobbar med päls är faan en art för sig. Dem är starkt kritiserade, hatade till och med av största delen av folket men ändå så får dem finnas kvar. Dem beter sig som om dem håller på att drunkna och hjälplöst försöker hålla huvudet över ytan. Men djurrättaktivister och svenska folket vill ju att dem ska sluta med det dem sysslar med. Jag tror ärligt talat inte att det är många år kvar innan dem försvinner för gott (speciellt om vänstern vinner nästa val).

Kommentarer
emma. säger:

åh vad jag hoppas på att vänstern vinner nästa val!!
är ganska insatt i politik, men just nu skiter jag i alla andra åsikter bara dom får bort pälsfarmerna! och moderaterna och dom äcklerna sktier ju i vilket känns det som..
usch som du skrev, de e en art för sig. så stört.

Svar: Känner precis likadant. Fy faan för högern. Speciellt moderaterna och centern, ryser av obehag när jag tänker på dem.
Laks

2012-09-24 @ 21:19:11
Hemsida: http://emmalottaa.blogg.se
LORISSA LOVEBOMB säger:

Det är mig en gåta att pälsfarmar får finnas kvar. Det är mig en gåta att djurplågeri är olagligt men köttproduktion (etcetera) är tillåtet. Jag kan inte för mitt liv förstå...

2012-09-25 @ 12:22:09
Hemsida: http://lorissalovebomb.se
eine säger:

Ja fyfan, inte en jävla period till med den nuvarande regeringen säger jag bara!

2012-09-25 @ 12:57:52
Hemsida: http://falseadvertising.blogg.se


Vill du lämna en kommentar?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad vill du säga?

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN