"Jag vet att ni har smak för blod, så här får ni..."



 
Blä. Äckligheterna tar aldrig slut. Inte bara ska det ätas rumpa och mens och bröstmjölk utan nu ska även den där röda kroppsvätskan bakas in i en jävla kaka. Är det bara jag eller? Får helt plötsligt en sån där halvvidrig idé om att baka ett eget paltbröd gjort på mens. Kanske skicka till scan eller annan fiende? Inslaget i fluffigt presentpapper med rosetter och en lapp på där det står "jag vet att ni har smak för blod, så här får ni..."

Kommentarer
willie wonka säger:

Så jävla vidrigt.

Du borde! HAHA!

2013-04-08 @ 19:22:28
DMO säger:

GÖR DET GÖR DET GÖR DET GÖR DET!!! :D
Hahaha, så kul det skulle varit...

& en fråga som skulle vara intressant att läsa en text av dig om: Vad tycker du om fejkpäls - sådan som man SER är fejk & kan avgöra med ögat utan att tex behöva känna på den innan osv, tex leopardmönstrad gosedjursaktig fejkpäls, eller tex turkos, eller långhåriga garnaktigheter.

Svar: Jag skulle kunna använda det (om jag tyckte det var snyggt). Det är väl lite samma som att dricka sojamjölk - det kan ju se ut som komjölk och då kan ju folk tro att man promotar det... Ja, du förstår min poäng hoppas jag. Fejk är ju fejk, det har inte dött något djur liksom.
Laks

2013-04-10 @ 18:57:56
Anonym säger:

Men hallå man får väl äta kött om man vill?! Hela kycklingkroppar är sexiga, jag brukar köpa en då och då och se på samtidigt som jag onanerar, en gång stoppade jag in snopen i hålet på kycklingen.

2013-04-10 @ 19:25:22
DMO säger:

Tillägg:
...& i förlängningen. What's your take on plast/syntet/allt-vad-det-heter som har den där läder/skinn/mocka appearance:en typ alla skor har (aldrig hittat tygskor som inte läcker, & gummistövlar är väl dom ena plastiga skor som man SER inte är av djur.)

& hur tänker du angående samma fejk-djurprodukt-looking väskor, plånböcker, armband & andra accessoarer (som ju bara är till för att pimpa sig själv & alltså inte lika nödvändigt som bra skor.

I övrigt: Tack för en bra blogg! Jag är pretty new i din läsarskara, tänkte tillbringa kvällen med attläsa igenom alla dina tidigare inlägg ;)

Svar: Tack :) hoppas du gillar't ;)
Svarade på den förra kommentaren, tkr likadant om detta. Har själv "läder"-skor, folk som gått förbi på demonstrationer har t.o.m. frågat varför jag har läderskor på mig. Då har jag sagt att det inte är riktigt läder och vissa baa "jaha, ok" och andra blir sura och undrar varför i helvete jag imiterar det jag avskyr. Typ samma folk som gnäller om att en inte bör äta tofukorv eller "kött"-färssås som vegan för en ska ju avsky allt vad korvar och färs heter! (det dem har missat är ju att en inte blir vegan för att man inte gillar formen på maten utan snarare sättet de produceras på).
Laks

2013-04-10 @ 19:25:40


Vill du lämna en kommentar?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad vill du säga?

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN