Kan det bli bättre?

 
Ni vet såna där dagar då allt bara känns bra? Idag är en sån dag.
 
Kemiprovet imorse kändes bra, jag kommer definitivt klara mig. Den engelskauppsats jag hafsat ihop klockan 23:46 en tisdagskväll när jag var på skit-samma-jag-får-ju-i-alla-fall-godkänt-humör fick jag tillbaka idag... och jag fick A (wtf liksom?)! Jag fick god mat i skolan och åt mig så där perfekt mätt så att det kändes riktigt behagligt. Tänkte på hur underbar min klass är och att jag har så många snälla kompisar där. Jag kände att jag faktiskt inte är så stressad längre och är ikapp i de viktigaste ämnena (lättnad!). På vägen hem var det varmt och dammen vid skolan hade fyllts med vatten = VÅR! Jag lyssnade på den bästa feel good-låten på bussen. Väl hemma ligger en god soppa och väntar på mig i kylen, och efter det blir det innebandy. Kan det bli bättre eller? 

Kommentarer
Grisen säger:

Åh vad härligt och underbart!=) Framgång föder framgång ;)

2013-04-29 @ 16:03:19
Anonym säger:

Vad kul! Sådana dagar är underbara :)

2013-04-29 @ 16:24:28


Vill du lämna en kommentar?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad vill du säga?

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN