Är det här ett skämt eller?


Kommentarer
bibi säger:

Vilken idiot alltså...de som är vegetarianer är människor som har känslor för djur..

2013-05-21 @ 08:29:48
Schniffen | neurotisk supernörd säger:

Orimligt att man får dyrare och finare mat som ickefläskkonsument? Jaaa, jag har SÅ ofta sett hängmörad högrev serveras som skolmat. Snarare nermalet slakteriavfall som knappt går att sälja.

Och vegetarisk mat: Borde han inte uppröras av att den vegetariska maten inte sällan är under all kritik näringsmässigt? Morotsbiffar i all ära, men var fan är proteinet? I alla fall Skellefteå kommuns vegetariska mat är åt det hållet, fast det börjar bli bättre. Veganmaten ska vi inte tala om..

2013-05-21 @ 10:26:09
Hemsida: http://schniffen.blogg.se
Moralfjant - ung & uppkäftig genushäxa säger:

Jag tycker: inför enbart vegetarisk mat i skolorna :)

Svar: Jag med!
Laks

2013-05-21 @ 17:33:20
Hemsida: http://moralfjant.blogg.se/
FRYGTUYIJLWÖEKASZ säger:

Sa fuck you 100 gånger åååååh shit vad fan gör de?! Jag som tyckte saker gick framåt... http://www.svtplay.se/klipp/902030/palsindustrin-blomstrar kolla den här, sa de att skattepengar går till detta?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? JAG VILL DÖ JAG ÄR ARG IGEN DET VAR LÄNGE SEDAN JAG VAR SÅ ARG

2013-05-21 @ 17:44:33
Matilda säger:

Förvånande att något sånt skulle komma från SD... not.

2013-05-21 @ 19:30:39
Lisa säger:

Kanske inte förvånande, men fruktansvärt skrämmande ändå...

2013-05-22 @ 09:33:01
Charlotte säger:

Var inte så insatt i köttindustrin och sådär innan jag läste här, men efter att ha sett vilka ni är och hur ni resonerar så vill man ju särskilja sig från er så mycket som möjligt, inte så lockande att vara du så att säga... :)

Så har börjat plugga hårdare, tagit tag i kinesiskan och violinlektionerna, träna för en fastare snyggare kropp och äta mer kött och animaliska produkter!

Tack för inspirationen! :)

Svar: Snacka om att sakna förmågan att KÄNNA.
Laks

2013-05-22 @ 16:36:02
Matilda säger:

Charlotta: Måste var skönt att inte ha något samvete.

2013-05-22 @ 17:14:08
S säger:

Tänk inte på Charlotte, hon är säkert tjock, måste träna mycket och det är inte lätt)

2013-05-23 @ 09:56:11
Grisen säger:

S: Bara nyfiken, vad har det att göra med saken om hon är tjock eller inte?

Jag får en känsla att hon säger sådär delvis för att jävlas lite...

2013-05-23 @ 10:24:35
Emma Hå | shoes and beyond säger:

Haha men alltså... Om de oroar sig över att det är dyrt att servera specialkött så är väl vegetarisk mat det allra mest lämpliga och naturliga alternativet? ingen behöver oroa sig för vilken sorts kött det är, hur det slaktats och om det finns mjölk tillsammans med köttet eller inte. Dessutom är det både nyttigare, billigare (för det var ju ett av argumenten) och färre djur får lida. Och det är varje fall godare med en hemlagad vegetarisk böngryta än mamma scans fisbullar.

//Emma Hå

Svar: Håller verkligen med. De är så fast i kött-tänket att de inte ens kan föreställa sig en måltid utan det.
Laks

2013-05-23 @ 15:50:28
Hemsida: http://emmahas.se


Vill du lämna en kommentar?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad vill du säga?

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN