Laktosintolerant


Kommentarer
Kakan | Krumelur-MurmelDjur säger:

Ne det är fan hemskt. Hemskt och avskyvärt.

2013-05-06 @ 08:19:06
Hemsida: http://minaallajag.wordpress.com
Matilda säger:

Så sant.

Har förresten aldrig fattat varför de som är laktosintoleranta ändå MÅSTE dricka mjölk. Borde de inte förstå att det är något fel med att dricka mjölk om de nu blir sjuka av naturlig mjölk? Varför går de inte bara över till sojamjölk, mandelmjölk, rismjölk, vad som helst?


Svar: Åh jag vet... Blir så sjukt störd på det jag med. "Jag tål inte laktosen i mjölk! Men jag tänker inte dricka växtmjölk, jag ska ändå ha komjölk som behandlas så att det ämne om gör komjölk till komjölk tas bort, helt enkelt för att så många djur som möjligt ska plågas!" Bläää.
Laks

2013-05-06 @ 09:41:58
Anonym säger:

Jag håller med.

Men varför kan inte besöka Daniel Kronfjalls blogg?

Svar: Vet inte! Störigt värre :/
Laks

2013-05-06 @ 17:00:34
dedu säger:

Okej men nu sitter jag här med min ben and jerrys från glada djur och förpackningen ser trevlig och glad ut. Låt mig äta min glass bara och njuta av den, det var pappa som köpte den.

Är felix tomatketchup vegansk? Är heins tomatketchup vegansk?

Svar: Ketchup är veganskt. Tvivlar däremot på att din glass kommer från glada djur.
Laks

2013-05-06 @ 17:00:50
Daniel säger:

dedu: Tror inte alls på att kalvarna är glada över att du stulit deras mjölk. :(

2013-05-07 @ 11:53:20
Hemsida: http://kronfjall.blogg.se


Vill du lämna en kommentar?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad vill du säga?

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN