Ibland blir man bara förbannad

Mejl till mina lärare:
 
Hej, jag tänker inte komma på fler lektioner för varje gång jag går till skolan känner jag för att ta livet av mig. Jag hatar min skola och jag hatar min klass och jag kan omöjligt samarbeta med idioterna i klassen. 
 
Mitt förslag är att jag gör en egen plansch som jag redovisar för er (och BARA er), från organisationen Djurens Rätt (som också har en viktig synvinkel på denna fråga men som ni av någon anledning valt att inte ha med).
 
Och om ni avfärdar mina psykiska problem som lathet eller småsaker så kan jag bara vänligt be er att dra åt helvete.
 
MVH Lotta

Kommentarer
Mia. säger:

Vet inte vad det handlar om men vill bara skicka en kram

Svar: Tack :)
Laks

2014-03-24 @ 18:16:49
... säger:

Så bra! Attityd

2014-03-24 @ 19:22:20
Majs säger:

Åh... Vet precis hur det känns.

2014-03-25 @ 23:09:21
Majs säger:

Åh... Vet precis hur det känns.

2014-03-25 @ 23:09:21
Anonym säger:

Bra skrivit!
Vad handlar det om?

Svar: En jävligt dålig period av värdelöst mående.
Laks

2014-03-26 @ 21:23:00


Vill du lämna en kommentar?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad vill du säga?

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN