Jag måste vara svenne-duktig


 
Idag är jag trött. Jag har varit på museum, varit i skolan, demonstrerat utanför SALT, gjort av med sammanlagt 1000 kronor och jag har nu plugg kvar att göra inför morgondagens tyskaprov. Och jag har inte varit på lektionerna senaste veckorna p.g.a. en extrem lathet. Fy på mig. Så nu måste jag vara sådär svenne-duktig som alla av kvinnligt kön som går i skolan ska vara. "Sköt skolan, satsa högt, bli läkare eller advokat, vet vad du vill göra!". Nope, det är inget liv för mig men ibland känner jag ändå att någonting som rör skolan borde gå före att klicka sig runt på youtube för att se meningslösa filmer (och med meningslösa menar jag egentligen härligaasroliga och spännande). Så nu gör jag en paus på sisådär 2 timmar för att vara lite svenne-duktig. Imorrn är jag mig själv igen!

Och om du är nyfiken på vad det var som kostade 1000 spänn:
Ett par vita skor (syntetläder såklart!), två grymma mössor + en varm fleecetröja.
Sedan gick jag förbi Good Store där jag köpte lite (läs: mycket) godis och dessa goda korvprodukter som smakar utsökt.
Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN