Korv-prövning


Som jag berättade om tidigare så har utvalda 7-Eleven och Pressbyrån-butiker börjat sälja vegankorvar. Idag prövade jag en av varje, en Mild Chörizo och en Fry´s Hot Dog. Och vilken var godast undrar ju ni såklart. Fry´s var bäst tycker jag faktiskt (det är förövrigt den som är på bilden). Chörizon smakade starkare och lite billigare på något sätt, medans den andra var mer neutral vilket jag gillar.

Vräk i er vegankorvar nu mina kära vego-vänner, så ska vi se till att Sverige kommer krylla av djurvänlig snabbmat i framtiden!

Kommentarer
gunilla säger:

Ja, jag är själv vegetarian och skulle gärna vräka i mig men har problem med sköldkörtlen. Om korven innehåller soja då är det inte bra att äta med detta problemet!

2015-03-21 @ 20:57:15


Vill du lämna en kommentar?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad vill du säga?

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN