Inget särskilt...

Jag spinner vidare på det här med att jag är på Gotland. Det händer liksom inte så mycket just nu, jag softar mest hela dagarna och käkar gott på kvällarna. Därmed finns det heller inte så mycket att skriva om. Eller jo, jag kan ju berätta att:
 
1. Jag äntligen fått det att fungera här på sidan, så att jag kan ange flera kategorier på ett inlägg (jag skulle väldigt gärna vilja fixa ett sådant där tagcloud, men vi får se om det ens fungerar...)
 
2. Jag hittat vegansk mjölkchoklad på den lokala Ica-affären så nu kommer jag köpa upp hela deras lager.
 
3. Idag läste jag ut Hungerspelen. Fatta Eld - here I come. När jag får tag på dig på bibliotek vill säga.
 

Kommentarer
Emelie säger:

Apropå praktiska funktionssaker får jag upp en ruta som säger att jag måste ha ett lösenord för attt komma in på "ninaruthstrom.blogg.se" varje gång jag går in på din blogg. Det är bara att klicka bort det så kommer man förbi, men det kanske kan vara bra för dig att veta om det är flera som har samma problem.

Svar: Jag har själv fått så ibland! Fattar inte vart det kommer ifrån... Det bara blev så en dag och sedan dess så ploppar den upp då och då :/ Skitkonstigt
Laks

2012-07-15 @ 12:06:40
Daniel säger:

Den där rutan ploppar upp varje gång jag går in här... =/

Svar: Nää, faan vad dåligt! Hur ska jag kunna fixa det liksom, det borde väl Blogg.se fixa? :@ arg på dem... Hoppas det bara är nu under "renoveringstiden"...
Laks

2012-07-15 @ 20:43:11
Hemsida: http://kronfjall.blogg.se
Maja som vill veta snabbt säger:

VAD HETER DEN DÄR VEGANSKA MJÖLKCHOKLADEN?

Svar: Det är Plamils, den heter Mjölkfritt alternativ till Mjölkchoklad. Jättegod :)
Laks

2012-07-16 @ 17:06:51


Vill du lämna en kommentar?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad vill du säga?

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN