Fat Shaming


Kommentarer
Chiaki säger:

Han har verkligen en viktig poäng. Jag tror inte ett skit på alla dessa, egentligen riktigt elaka, "jag vill bara väl"-kommentarer som överviktiga person får. Det är bara ett sätt att få ut sitt eget förakt, och för att inte känna sig som en dålig människa så intalar man sig att det är för att man är orolig och bara vill att personen ska må bra.

Svar: Verkligen!
Laks

2013-12-14 @ 15:55:52
Hemsida: http://xchiaki.blo.gg
Emma Hå säger:

Verkligen... Det är liksom inte så att man kan missa att man är fet, det behövs inte en massa påminnelser från folk som bara vill lägga sig i. Eller som den gången jag hade en sjukt stor och smärtsam finne i ansiktet, "du har något där!" fick jag höra tre gånger. "Åååh neeej, det hade jag ju ingen aaaaning om! Tack för att du upplyste mig och alla andra, nu kan jag gå in på toa och plocka bort min stora infekterade finne". Wtf liksom.

//Emma Hå

Svar: Har varit med om exakt samma sak... När man dessutom är en bräcklig pubertetssjäl så är det ännu värre. Fick höra det där ett gäng gånger i högstadiet. SUCK -.-
Laks

2013-12-17 @ 18:25:18
Hemsida: http://emmahas.se
Majski säger:

Är superglad över att du är tillbaka, ifrågasättaren var bra men jag tycker trots allt att laks känns bäst. :)

Svar: Hehe jag med! :P
Laks

2013-12-18 @ 19:40:57


Vill du lämna en kommentar?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad vill du säga?

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN