"I was born in prison!"

 

Kommentarer
Madeleine säger:

Fyfan vilken bra! Satt först och ba "jaja men det där var ju inte sådär överdrivet övertalande" men sen så! Ruskigt bra grej.

2013-03-15 @ 17:24:25
Hemsida: http://falseadvertising.blogg.se/
Anonym säger:

Alltså oj...
Jag är relativt nybliven vegetarian med veganambitioner. Har inte sett en massa hemska filmer/bilder så denna video chockade mig verkligen. Blev illamående och gråtfärdig. Om jag inte var säker innan så är jag definitivt det nu. Jag kommer aldrig äta kött igen. Människans grymhet är vidrig.

2013-03-16 @ 16:29:00
Victoria- Alla Förtjänar Att Leva säger:

Denna video är så bra. Önskar att allt kött kunde prata.

2013-03-18 @ 15:56:11


Vill du lämna en kommentar?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad vill du säga?

Trackback

<< TILLBAKA TILL STARTSIDAN